Strona https://pomagamyhr.pl korzysta z plików cookies w celach korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych i społecznościowych. [zobacz więcej]
Strona https://pomagamyhr.pl korzysta z plików cookies w celach korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych i społecznościowych. [zobacz więcej]

Portfolio

Kadromierz

Oferowany produkt:
Kadromierz to platforma do zarządzania czasem pracy w firmach, w których występuje zmianowy czas pracy. System automatycznie generuje grafik pracy, dopasowany do przepisów kodeksu pracy oraz planowanej obsady stanowisk. Zintegrowany moduł rejestracji czasu pracy monitoruje czas obecności pracownika, dzięki czemu nasi klienci błyskawicznie generują ewidencje przepracowanych godzin i inne raporty w oparciu o czas pracy. Kadromierz zastępuje papierowe listy obecności oraz grafiki pracy w Excel, tworząc zintegrowane środowisko dla działu kadr, personelu oraz kierowników.

Do kogo kierowany jest produkt? 
Produkt jest dedykowany do wszystkich firm w których występuje zmianowy czas pracy, a w szczególności firmy z branży retail, HoReCa, produkcja, logistyka, magazyny, call center i obsługa klienta, obsługa obiektów, edukacja, branża eventowa.

Oferta specjalna w ramach akcji: 
Darmowa subskrypcja na okres 3 miesięcy oraz darmowe wdrożenie systemu online.

Klienci i referencje: 
Green Factory, Hard Rock Cafe, Adecco, Puro Hotels, Żabka.

Strona internetowa
kadromierz.pl

Jestem zainteresowany, proszę o kontakt

(Dane z formularza trafiają do Pracuj Ventures. To my przekazujemy go do startupu, aby zapewnić szybki kontakt zwrotny)

 


 

PomagamyHR.pl to akcja pomocy dla działów HR i startupów organizowana przez Pracuj Ventures przy wsparciu partnerów.

Ważne

Prywatność

PV_Logo_Biale_200px
Akcja prowadzona przez Pracuj Ventures Sp. z o.o.