Strona https://pomagamyhr.pl korzysta z plików cookies w celach korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych i społecznościowych. [zobacz więcej]
Strona https://pomagamyhr.pl korzysta z plików cookies w celach korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych i społecznościowych. [zobacz więcej]

Portfolio

HRnest

Oferowany produkt:
HRnest to prosta i intuicyjna platforma do zarządzania urlopami i czasem pracy w firmie. Przy jego pomocy możliwe jest m.in. składanie wniosków urlopowych, tworzenie planów urlopowych pracowników, rejestracja czasu pracy, tworzenie harmonogramów pracy, ale także rozliczenie delegacji, czy prowadzenie kartoteki. HRnest sprawnie automatyzuje procesy kadrowe i przyspiesza procedury z nimi związane, zwiększa wydajność pracy, jednocześnie oszczędzając czas i papier, a przede wszystkim daje stały i bezpieczny dostęp do zasobów kadrowych w wersji online.

Do kogo kierowany jest produkt? 
System HRnest kierowany jest przede wszystkim do małych i średnich firm, ale z powodzeniem sprawdza się też w firmach powyżej 250 pracowników. Nie ma znaczenia, czy firma zatrudnia na umowę o pracę, umowę cywilno-prawną czy B2B – HRnest obsługuje każdą z tych form.

Oferta specjalna w ramach akcji: 
Rabat 50% na koszt abonamentu przez pierwsze trzy miesiące współpracy.

Klienci i referencje: 
Red Bull, Virgin Mobile, ExpertSender, inFakt, Morele.net

Strona internetowa
hrnest.pl

Jestem zainteresowany, proszę o kontakt

(Dane z formularza trafiają do Pracuj Ventures. To my przekazujemy go do startupu, aby zapewnić szybki kontakt zwrotny)

 


 

PomagamyHR.pl to akcja pomocy dla działów HR i startupów organizowana przez Pracuj Ventures przy wsparciu partnerów.

Ważne

Prywatność

PV_Logo_Biale_200px
Akcja prowadzona przez Pracuj Ventures Sp. z o.o.